Mot staterna

Då var jul lovet över.. Fort gick det! och inget bra avslut fick det.. Är fortfarande sjuk. Har fått penicillin pga bakterier i kroppen.. Sen är jag orolig för flygfärden imorgon, det är ju nog jobbigt att flyga och nu dessutom då man är sjuk.. Men har fått olika sorters nässpray som förhoppningsvis kommer hjälpa..

Men jag har i alla fall haft ett jätte bra lov tack vare min underbara familj och mina underbara vänner :)
Vad skulle man göra utan familj och vänner?

Känns dock lite tråkigt att åka tillbaka nu då man är sjuk, nu också när vi har en massa förberedelser inför tävlingen nästa helg.. Hatar att sitta och kolla på när andra tränar. Så får man inte träna själv.
Men det ska bli kul att träffa alla igen, och sen ser jag fram emot alla tävlingar då jag väl blir frisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0