Jag är trött

Det här är ovanligt för mig måste jag säga, har aldrig varit så här trött i hela mitt liv tror jag.. Jag sover som en stock, spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, jag sover, försöker ta mig till lektioner, sover.. ungefär.. I vanliga fall vill jag träna, nu är det andra tider.. nu vill jag ligga i sängen och sova eller titta på nån serie...
Måste plugga, men energin finns ju inte till det... Fast jag är faktiskt nöjd över att jag orkar gå till lektionerna, jag skulle lätt kunna komma undan men då tänker jag, förstå hur jobbigt det kommer bli sen då, att ta igen och så.

Alla verkar veta att jag är sjuk också, gick idag till en snubbe som sköter om mina böcker och han visste om det, sen stötte jag på simmarnas coach som frågade hur jag mådde.. Snacket går fort fram

Men jag menar jag är inte så sjuk tycker jag, har hört hemska berättelser om andra som haft körtelfeber och vart borta i månader.

Idag var det dessutom ISkallt ute, -20.. Såg varningar på tvn idag, skolor som hade stängt för att det var för kallt och för mycke snö.. HAHA.. klent ändå. Men det var iaf fint väder ute.



Har också fått både nya tennis skor och nya inlägg i, men då är ju problemet att jag inte kan prova dom inom tre veckor eller nått.



Var hos doktorn idag igen och han sa minst tre veckors vila.. Sen ska jag träffa han igen och då ska han typ godkänna om jag kan träna eller inte.

Motgångarna gör dig stark
Idag fick jag ett jätte gulligt mejl av Tess, blev helt rörd.. Gud vad jag saknar henne, önskar det var hon som bodde mitt emot mig precis som förra året.. laga potatisgratäng, prata om allt möjligt, se gossip girl och ja till och med springa cooper med henne saknar jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0