-26 grader idag

Idag var det ännu värre, -26 grader.. Tror dom aldrig haft så kallt!

Idag har vart en jobbig dag med sjukdomen, precis allt har vart jobbigt. Även att se tv, för huvudet värker och inte hjälper ibumetin.

I alla fall så tog jag bort en kurs idag på mitt schema, nämligen teater, inget för mig det där! 80 årig tråkig gubbe som lärare gick inte att lyssna på en hel timme + då det är något som jag är helt okunnig och helt ointresserad i.. Det är tyvärr ett måste att man har en antingen, teater, bild, musik eller dans lektion, men det är ju inte praktiska saker utan det handlar om teaterns historia.. suck!! Men om jag ska ha det i framtiden ska det vara en bra lärare isåfall..
Grymt irriterande att man måste ha vissa lektioner, som är "core classes".. 
Men har ju fortfarande 6 kurser kvar den här terminen så de räcker, ska berätta nån vacker dag vilka kurser jag läser.

Har iaf legat nästan hela dagen i sängen tills Dena och Kimber kom förbi med lite nya grejer som vi fått, två nya träning t-shirts och en handduk med namnet på =) Har ju inte så mycket annat för mig så tänker visa dom..




Sen var vi och åt på Scottys, gott med något annat än "dorm food"

Hoppas på att jag är lite piggare imorrn, vi har hemma match och vill ju inte missa när mitt lag inleder säsongen med en vinst förhoppningsvis ;) Dock har vi ett skadad lag, som det stod i tidningen idag, "Women's tennis team, an injured team" "Sophomore Hayley Hall is recovering from an off-season back surgery for a bulging disc Sophomore Georgina Thomson has a cyst on the outside of her knee that causes her discomfort. Freshman Hanna Ohman is unable to play because of mononucleosis. Freshman Kristin McKinney is having problems with a recurring back injury." Fasen måste dom skriva det så att alla kan läsa.. Känns som att då jag berättar för vissa att jag har körtelfeber då backar dom lite försiktigt! haha.

Nä nu ska jag lägga mig i sängen, min bästa vän för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0