Fredag

Idag har jag äntligen gjort någonting.. Hade 1 lektion idag, sen blev det lunch med Hayley och så följde jag med på träningen.. Blir så sugen på att spela!

Efter träningen for jag hem en sväng sen for vi på en mexicansk restaurang och firade Denas födelsedag!
Sen for vi och kollade volleyboll match, Ball State vann :)

Och nu är jag tillbaka, som vanligt gick de andra ut, men jag hade tänkt spara mina krafter och om jag mår bra imorrn hade jag tänkt följa.. Dock är det nu jag mår som bäst på hela dagen känner jag, har ingen huvudvärk!..hmm kanske beror på att jag inte rör på mig just nu?
Nu då jag inte har någon huvudvärk borde jag ju plugga eftersom jag inte har kunnat göra det så bra på sista tiden, men vem pluggar på en fredag kväll? dessutom är jag trött.. Men trötthet gör ju inte ont

Söndag måste vara en bra dag för då måste jag plugga.... prov på måndag!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0