Enough

Igår kväll blev jag bjuden på middag hos familjen Hall, så fick jag äntligen ge dom lite julklappar som jag köpte hemma, gav pappan en sverige tröja som han direkt tog på sig och sa att han ska ha på matcherna då jag spelar (när det nu blir) hehe :) Mamman fick en kostaboda ljuslyckta, Hayleys brorsa fick marabou chocklad :) Hayley gav jag några örhängen, locktång och shotglas ^^

Sen for vi förbi scottys där tjejerna var och åt middag sen ringde folk och frågade om jag ville på fest men det är nog inte så smart så jag for hem och träffade på alla tjejer i korridoren som höll på att göra sig iordning för fest såklart. Var med dom innan dom for iväg, och så fick jag låna en massa filmer av Hilary och Diana. Såg bla en jätte bra film, Enough med Jennifer Lopez! Rekommenderar jag om nu inte alla redan har sett den!
Idag har jag absolut inte gjort nånting, typ pluggat lite och sett serier.. ska dock på middag ikväll med mina förra rumskompisar :) Sen om jag har krafter kvar till kl 9 ska jag en sväng på late night med Hayley och gänget.

Börjar bli gryyymt less.. Vill träna! Önskar att det var så att jag kunde träna men inte kunde gå till skolan. Vore bättre tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0