Då var man sjuk

ja... Igårkväll fick jag feber och har även haft det idag, vilket är jobbigt! Man orkar ju inte göra nått..
Men imorse hade jag ju tid på step in, ett återbesök, så fick lov att ta mig dit.. Under lovet här har jag haft i läxa att träna upp hela baksidan och jag hade blivit starkare.. Men har ju också haft ont i ryggen hela lovet och det visade sig vara en låsning så fick värmebehandlig osv. Hoppas det går över snart, har ju liksom tävling nästa helg(!)

Då jag kom hem somnade jag direkt, sen resten av dagen har jag bara legat på soffan, inte orkar så mkt annat.. Längesen man bara låg och latade sig en hel dag.

Nu är jag less och mår faktiskt lite bättre, så har stora förhoppningar på morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0