Ball State - Dayton

Idag mötte vi Dayton, och förlorade med 4-3.. Jag satt på sidan av och försökte hejja så gott jag kunde :)
Sarah kom fram till mig då vi låg under och sa lite skämtsamt:
"Hanna, how much do you really need your spleen?"
"haha"

Om jag tränar kan ju mjälten min spricka.. Om jag inte hade haft körtelfeber utan vanligt bara virus och feber hade Kathy nog tvingat mig att spela, hade inte förvånat mig. Eftersom Georgina tvingades spela på sitt knä då hon nyss gjort operation. Så funkar vår tränare.

Efter 5 timmar i tennishallen var jag helt slut och somnade direkt jag kom hem sov ostört i 2h tills det ringde och dom frågade vart jag var, vi skulle och kolla på volleyboll match. Och på väg till volleyboll matchen så träffade Georgina några killar som dom träffat på tidigare och en grabb visade sig vara från Sverige!! hur sjukt var inte det!? Han hade iaf tydligen just kommit hit.



Sen gick vi och kollade på killarnas volleyboll match mot Stanford, dom förlorade tyvärr.. Efter matchen gick alla på party, själv gick man hem och sov igen, vaknade just till och hade tänkt se någon film eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0