Väder hit väder dit

Vädret är då allt förvirrande här.. För några dagar sen var det kring -8 grader.. Nu är det 12 grader varmt ute och folk går i t-shirt, inte jag dock! Lite kryddat va! Föresten skulle jag bli sjuk direkt. Sen igår morse då riktigt öste det ner regn.. Sen på kvällen blev det storm. Vi var på väg att äta middag igår kväll och vi höll typ på blåsa bort och försökte springa.. Sen ser vi imorse att vi är i tidningen för den blåsiga färden! haha.. Hittade dock inte bilden på internet :/

Imorrn ska vi och se twilight på en bio som dom har här på campus, vilket är gratis!:) Och jag har precis läst ut boken så jag läängtar!

På lördag har vi borta match i Indianapolis, sen på söndag har vi hemma match och då kommer vi ha rosa tröjor på oss för att det är bröstcancer dagen.. tror jag då?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0