Livet är tillbaka

Jag har börjat få tillbaka min energi och min livs glädje eller vad man säger! Tjoho! Dock hjälper Migraine en hel del, utan dom har jag huvudvärk.. Magen börjar bli bättre också!

Så igår spelade jag tennis för första gången på ja... 4-5 veckor! Gick förvånandsvärt bra! Slagen satt där dom skulle det var bara konditionen som är någon helt annan stans! Spelade kanske 40min, sen hade vi match mot IUPFW eller vad dom nu heter.. Vi vann 6-0 eller nått.. Så det var bra :)

På kvällen såg vi volleyboll sen hade jag lovat Lauren (min rumskompis) att komma förbi en fest.. Så jag var där ett tag, dom var ganska lustiga =) Gick hem tidigare sen när Lauren och Kaitlan kom tillbaka var dom väl hyffsat dragna, har svaga minnen, var väl halvt vaken och halvt sovande.. men jag minns att jag råkade börja prata med dom på svenska!


Bild från igår!

Hade weight training imorse 06.30..

Sen så har jag skaffat mig en praktik plats på YMCA som är ett stort sport center! Blev så glad då jag fick det för många hade sagt att det är svårt att få ens praktik där.. Men fick i alla fall fylla i en massa papper, typ om att jag inte har varit brottslig eller våldtagit barn!! Så skrev jag på nått om att dom ska få all rättighet att kolla upp mig och mitt brottsregister! haha.. Ja typiskt USA.. Så på lördag kl 08.00 ska jag och hjälpa till med ett basketboll lag! :)

Sen gör jag även praktik här på campus, började idag.. Det är en grupp äldre kvinnor som har olika aktiviteter, idag var dom i gymmet .. Det var hur kul som helst! Tiden bara rann iväg! Fick gå runt i gymmet med en dam på ungefär 60år och hjälpa henne visa olika maskiner och rådgiva henne vilka övningar hon skulle göra samt skriva upp hur mycket vikt och sånt hon använder. Dom där damerna (eller vad man ska säga) var hur gulliga som helst, och när dom hörde att jag kom från Sverige blev dom helt till sig! haha..

Nu har jag snart tennis träning, men ska försöka ta det lite lugnt nu i början som sagt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0