Träning

Igår blev det ytterligare en match som jag bara fick sitta och titta på! Grymt less.. Men halsen är mycket bättre nu så har börjat träna idag igen! Så förhoppningsvis så kan jag spela dubbel iaf på lördag och söndag då vi har match igen.
Konditionen är totalt borta, kan typ inte springa blir så anfådd.. Det kommer väl tillbaka nån gång förhoppningsvis!
Vi vann i alla fall igår mot Valparaiso med 7-0 så nu har vi 3-2 i matcher! Och alla 5 har jag missat.....

Idag var jag och hjälpte till med de äldre damerna igen och en tant kom och gav mig alla hjärtansdag kakor :) Grymt gulligt!

Nu ska jag iväg på ett möte, vi ska träffa någon mental tränare. Sen har jag Life skills (lektion) ikväll, sen kommer jag nog somna.. Är fortfarande tröttare än vanligt, sover ostört även fast Lauren går och lägger sig vid 1 tiden och jag vid 10 tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0