Helgen

Och så fort gick det att förlora energin igen.. Nu är jag sjuk igen!


Fredag tränade jag, sen på kvällen gick vi på två fester men gick hem ganska tidigt..



Den klassiska fönster bilden på oss... Awesome 4

Lördag vaknade jag upp och kände halsont.. Gick iaf upp och hade praktik på YMCA (sport center) jag hjälpte till med en basket turnering för 4-7 åringar, gav ut t-shirtar och höll koll på poäng och sånt.. Från 08.00-13.00
     Sen var jag på IHOP och åt med några "international people" 
Gick tillbaka till tennishallen och kollade på killarnas match och dom vann med 7-0  
     Då jag kom hem var jag helt slut och tänkte sova..Men det var fullt hus i vårt lilla rum, men jag somnade med folk i min säng sen vaknade jag 3 timmar senare av att Hayley ringer, alla är borta och det är helt mörkt i rummet och jag märkte aldrig att dom for! Gick iaf och åt middag med Hayley, G och Sarah sen tillbaka till sängen igen! Det var min lördag kväll!
    Kunde nästan inte svälja inatt pga halsen men idag är det bättre! Så imorrn är det borta!!

Kathy (coach) är i alla fall väldigt snäll mot mig nu för tiden! I fredags var det i tidningen om våran vinst mot IUPUI och där nämde även Kathy mig..

"Another aspect of the game that Bull said pleased her did not involve competition during the match against IUPUI. Freshman Hannah Oman practiced lightly during the match after being cleared to practice. Oman was benched because of a battle with mononucleosis, and Bull said Oman might be involved in the doubles lineup late next week."

"It was nice to see her back out there," Bull said. "I did not expect to have her back until Spring Break."

Ser ni föresten hur dom stavat mitt namn? Hannah Oman utan prickar och utan h.. Ser inte ut som mig det där haha..

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, ätit apelsiner, druckit te och pluggat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0