haha

I kramfors då jag hade bältros kallades jag bältet, nu då jag har Mano här i USA kallas jag Mano-girl...

Var i alla fall på Health Center igår fick vänta 2h bland fullt med sjuka studenter i väntrummet, inte mysigt. Glömte mitt insurance card och fick komma tillbaka idag för att ta tester.. Men måste vänta på resultat.. Kan va problem med levern.. Ibumetin funkade inte så jag fick i alla fall nå mirakel tabletter som tog bort alla mina bekymmer för en stund! Känner mig som en ny människa :) Nästan.... Men nu känner jag hur huvudvärken smyger sig sakta men säkert fram..  

Idag skulle vi ha match mot nån skola men vägen var avstängd så dom kom sig inte hit, så matchen är förmodligen flyttad till torsdag.. Men jag hade ju hur som helst inte kunnat spela...

En kille går i shorts ute -10 grader kallt kanske...
- That guy is crazy
- Dude, HE IS NUTS!

haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0