Fredag den 13onde?

Ja igår hade jag ingen bra dag, började morgonen med härliga sprints kl 06.00 efter det hade vi gym.. Vilket var helt okej.
Sen började det dåliga,

  • Jag missade ett möte med en lärare! gud va dålig jag känner mig.. Brukar aldrig missa möten!
  • Sen Hade jag Health science, nästa vecka kommer jag missa provet som skulle va på fredag så jag måste göra det på onsdag istället vilket är snart!
  • Skulle ha praktikum hours på ett gym väntade 30min, ingen kom.. häpp
  • Då kommer vi till det värsta, hade tråkig tennis träning och i slutet av träningen sträcker jag magen i en serve. Så nu gör det typ ont i magen då jag skrattar och allt! Så jag gick till Michelle (som är vår trainer) hon säger att jag kan ha en Hernia, jag vet dock inte vad det är? Men man kan måsta göra operation på det. Men jag tror inte det är så farligt det är nog bara en sträckning för nu känns det mycke bättre än vad det gjorde igår! tack och lov.
  • Efter att jag har varit hos Michelle går Kimber in dit och hon kan ha en stress fraktur på sitt vänster ben, och då kommer hon vara borta hela terminen.
  • Sarah har fått tillbaka sin tennis armbåge.
  • Hayleys rygg är värre.

Låter det som ett skadat lag? svar ja.

Dagen var en lite tyngre dag än vanligt, speciellt att jag sträckte magen precis då jag har kommit tillbaka från sjukdom blir jag skadad... men jag ska inte klaga, folk har det ju faktiskt mycket värre.

Det som står på schemat idag är
- Kolla på killarnas match
- Sen ska vi bli presenterade i paus i basketboll match för all publik, sen kasta ut tennis bollar till publiken, pinsamt!
- Mall
- Middag
- Fest hos puerto ricans! som har köpt en stripp stång för denna fest, fråga mig inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0