Cincinnati

Idag har det vart en heldag borta från Muncie vilket kan va skönt ibland!
Var en 3 timmars resa till Cincinnati, åt och tränade då vi kom fram sen började matcherna.. Måste bara påpeka en sak, fattar inte varför vi kör träning 1h precis innan matcherna, man är ju helt slut då, i alla fall jag som fortfarande inte har fått tillbaka konditionen! Vore bra med inbollning kanske 30min max.. Menmen.. Jag spelade i alla fall bara dubbel igen, känner mig inte redo för singel och två matcher irad ännu dessutom hade jag sån där migrän huvudvärk idag igen :/ Sen så känner jag alla skador som är på väg tillbaka igen också, vänster knä, ryggen och armen.. tjohoo min kropp är inte klen..nejnej har aldrig varit heller........... Det enda min kropp verkar göra för tillfället är att hitta åt allt det onda! Om jag fick en önskning just nu skulle det vara en skade och sjukdoms fri kropp.

Men till nått positiv, jag och Rachel vann vår dubbel match! :)
Dock förlorade laget men det var jämt och vi mötte bitches. Kathy blev inte ens arg på oss efteråt, det är stort vill jag lova!

Herregud vad vissa tjejer kan va störda, jag och rachel gick runt och skattade åt dom under hela matchen :) Så egentligen var det ju ganska kul. Men ja.. vad ska man säga. 

Föresten så har vi fått en media guide, information om alla spelare typ, då står det först att jag är från Sweden sen står det på ett annat ställe att jag är från Switzerland! Amerikanarna har ingen koll på världen utanför!

  
Ball state Women's tennis


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till vinsten! Å hoppas du håller :) Ja, Håkan var grymt bra :D Som alltid :) Ha det så bra!

2009-02-20 @ 12:04:40
URL: http://hannajensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0