Bra dag

Igår hade jag en bra dag!

* Ett möte gick bra
* Prov gick bra
* Sen ringde doctorn och sa att mina prover var bra och att jag kan börja träna!!... Men LUGNT
* På kvällen kom Alexa förbi och hon hade AHLGRENS BILAR OCH MARABOU med sig!!!! Hon hade fått det från en Svensk kompis! Hon ville inte ha det så jag fick det! :) Gulligt va?!

Så imorse hade jag min favorit lektion! Weight training, där lärarn först visar hur man gör på alla maskiner och berättar hur man lär ut till andra..Sen får vi träna i 45min! Men jag har ju inte kunnat göra nått där, så idag kunde jag äntligen göra nått! Känns dock som alla muskler är borta! Men nu känner jag mig levande igen :)
Sen i eftermiddag ska jag spela lite tennis! hur ska det gå?! Ska bli intressant iaf.. Sen har vi match idag, men jag ska ju såklart inte spela! Hade varit pinsamt

Sen var en lektion inställd idag så det är därför jag sitter här, men nu måste jag gå har lektion på 10min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0