Fest/AO Final

Igår var jag på fest hos Jeff där det var en massa tennisfolk + massa annat folk! Jag hade faktiskt riktigt kul, höll på dö av skratt där ibland åt en kille från England som på riktigt heter Burger. Dock i slutet blev jag väldigt trött och fick mega ont i magen men det var de värt!

  

Hann hem och sova 2 timmar innan finalen mellan Federer och Nadal började.. Dock var det väldigt svårt under matchen att hålla ögonen öppna, så jag missade kanske ett set. Efter 4h 23 min vann Nadal.... Börjar fasen fundera om den killen är dopad? Vart får han all kraft ifrån? Tyckte så himla synd om Federer.. Sen på pris cermonin då han börjar gråta, då var det svårt att hålla tårarna borta.. Men måste ju ändå säga även fast det tar emot... haha.. att Nadal var värd segern såsom han kämpat.

Idag var vi och kollade en sväng på gymnastik tjejerna som mötte Western Michigan.. Ganska coolt, fattar inte hur dom kan göra sånna volter och grejer!

Nu måste jag plugga men krafterna finns inte...


Kommentarer
Postat av: Evgeni (päron) Obatnin

JAG HAR INGEN KRAFT KVAR!

2009-02-02 @ 22:35:24
Postat av: Hanna

HAHAHHAHA fan va kul:D

2009-02-03 @ 01:26:35
Postat av: FunkyFankan

GO FEDERER! :D ;P

2009-02-04 @ 10:55:51
URL: http://funkyfankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0