Tillbaka på ica

Nu är jag tillbaka på jobbet igen, har hunnit jobba tre dagar, de värsta dagarna på året också typ!
dagarna innan jul, folket är ju som galna!!!

Jobbade även idag på självaste Julafton, och självklart hade man fullt upp heela dagen, var i förbutiken också.. Så där kom folk och köpte sista sekunden klappar - lotter av alla slag!!

Började även dagen väldigt kasst, mitt alarm på mobilen ringde aldrig (nått fel på telefonen) så pappa kommer och väcker mig kl 7, och jag börjar halv 8.. Tänkte va där tidigare för att de var ett tag sen jag öppnade förbutiken också.. Så stressigt blev de, slängde på mig kläderna och for.. Sen fortsatte den eviga stressen på ica..

Sen lugnade dagen ner sig då jag fick sluta, firade jul hos Stefan och Mona, såg tv åt och åååt och fick fina julklappar :)

Så God Jul på er alla och god fortsättning!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0