På väg till Kramfors

Ja nu sitter jag här på bussen, har precis vaknat och insåg att jag är i Umeå, inte så himla långt kvar då med andra ord ;P Tiden går ju fort då man sover.. Blev ju inte så mycket sömn inatt så jag försöker ta igen lite nu så jag orkar med en utgång i Kramfors :)

Tänkte berätta lite om gårdagen då, jobbade ju fram till 22.15 sen så ville Rasmus att jag skulle skjutsa han till Öjebyn för att skriva ut en biljett, och ja då var jag ju tvungen göra det... Men jag som inte är världens bästa chaufför körde hans bil som hade bakhjulsdrift tror jag... Även fast jag körde jätte sakta sladdade bilen till hur mycket som helst i en kurva, tror ni jag blev något rädd eller?!?! shit alltså... trodde inte det var möjligt att sladda sådär lätt alltså... Det var ingen rolig färd alltså.. Men vi överlevde!

Var hos Sofie en stund, spelade nå ölspel sen körde Sandra bil till henne och nu ska jag berätta sjuka grejen här som jag inte begriper mig på.... I bilen hade jag ett par vantar, men då jag skulle kliva ut var den ena vanten borta, jag blev förtvivlad efter som de var iskallt ute och jag redan hade tappat bort ett annat par vantar i måndags...
Och när jag böjer mig fram så kommer en vante från det paret av vantar som jag tappat i måndags?!?!?! Rätt hand och allt... Så nu har jag en vante av varje par.. Sjukt alltså!!

Sen som alla andra år var det väldigt kul på After X-mas! Mycket folk och man träffar alltid folk man inte sett på ett tag :)

Men nu ska jag titta på lite 90210 innan datorn dör..

God fortsättning på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0