Idol-Erik

Jag kände helt plötsligt en connection med Erik från idol för första gången! Hörde nyss en intervju med honom,
Vilket djur skulle du vilja va Erik?
- Kanin......
Vad har du för grej kvar från barndomen?
- en liten kanin som hette ninen.. fniss fniss

KILLEN har en kärlek till kaniner!!!!!!! Hanna har en STOR kärlek till kaniner!!!!!!!!!!
Min gossedjurskanin hette ju NIN.. eller nått... :)
gullig kille!!!! nej nej jag är inte kär i han.. Han har ju sin flickvän....som förövrigt är sjukt pinsam men det har ni redan sett och läst överallt! ^^


min älskade Skuttan :)

Nu tycker ni säkert jag är knäpp men det skiter jag i :)

Hur som hellst.....
Har tagit den omtalade sprutan idag, gick på 2 sekunder typ.. Börjar få känningar i armen nu!
Men nu bär det av till stan för att nöta roasters med mina fina vänner som jag saknat!
Michelle KOM HEM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0