Hemma efter några dagar i Kramfors/Sundsvall

Har precis kommit hem efter en hemsk bussfärd, från Umeå var jag tvungen byta buss till en extra insatt buss för att det var så mycket folk.. Den bussen var ISKALL och först då jag kom fram till Piteå hade bussen lyckats bli varm.. Så då jag kom fram var ena min fot förfrusit och tappat känseln.

Men iaf, tänkte jag berätta lite om dagarna i Kramfors och Sundsvall

I kramfors bodde vi i TG-huset, käkade lite, började förfesta och spelade lite beer-pong. Sen redan kvart över 9 tog vi taxi in till Kramm för att vi skulle komma in. Och det var redan sjukt mycket med folk :S Så tidigt? hmm. Men det var ju bara bra för oss :) Slapp vi sitta där själv som vi trott. Kvällen var iaf grymt kul.... "inga missöden alls"

Söndag for vi till Sundsvall och såg på bio Old Dogs hette den, rolig film :)
Sen sov vi hos Päron. Shoppade loss på måndagen och spelade tennis på kvällen, mixed match
Jag/Päron mot Tess/Jocke.. vi vann ;)





Tack för dessa trevliga dagar Tess, Päron & Jocke :D

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tess ser "ovanligt" kry ut på den bilden!;)

2009-12-30 @ 18:00:38
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: hö

haha ;)

2009-12-30 @ 23:22:32
Postat av: Linus

Päron, låt barret växa!!!

2009-12-31 @ 10:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0