Det är inte min dag idag

Dagen började med att låset till cykeln förfrusit så jag fick gå och då blev jag ju försenad, men på vägen träffade jag
Sandra, Olle och Claes också så jag kom inte själv sent iaf! Tack för den :) Efter lektionen
var jag tvungen fara in till stan och hämta ut mitt mobila bredband som vart trasigt och lämnade in det jag lånat. Då jag kommer hem upptäcker jag att jag glömt simkortet i det bredbandet jag lämnat in. SUCK. Då var det bara att ta bussen in igen och sen hem igen, då jag kliver ut ur bussen halkar jag och faller pladask på marken och såklart mitt bland allt folk.. Inte pinsamt nejnej.

Kommer hem, måste råplugga, ligger efter. Då inser jag också att det arbete jag jobbat på igår är försvunnet.


Ibland älskar man bara livet.

Nu är de bara att ta tag i det och köööra

Kommentarer
Postat av: Alle

jag hade en liknande dag igar... inte skoj! kampa pa HOet! :) gillar inte amerikanskt tangetbord!!

2009-12-01 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0