Dagen jag väntat på

Åh lättnaden känns enorm! Äntligen har vi lämnat in vår intervju rapport och precis haft body pump passet vårat!
Nu kan man säga att jag har jul lov! inga mer inlämningar eller nåt, bara två idrottspass som är måndag och tisdag seeen kommer jag hem :)

Men shit vad nervös jag var för body pumpen, tränade innan och det kändes ju jätte bra, men sen när man stod där längst fram inför alla och skulle köra började mina ben typ skaka och så ska man köra benböj, fan va slut jag var efteråt! Men det gick bra, lärarn sa att vi såg proffsiga ut så de måste ju va positivt! Sen efter vårat "framträdande" var det en annan grupp som skulle redovisa sitt och det var också body pump SUCK, så två pump pass på rad = jobbigt --> väntar på sjuka träningsverken som lär komma imorrn... Men jag har fortfarande krafter kvar, eller måste ha krafter för nu ska jag fara på iksu igen, måste ju ta å spöa Micke å Frankie i Squash :P

Sen ikväll blir det mys och idol.
Imorrn blir det fest hos Claes i hans 20 kvm, he blir kung :)

Have a nice weekend.

Muse - feeling good
The Cardigans - you´re the storm

Kommentarer
Postat av: Linus Eriksson

Hm...det var några år sen vi körde långa nordvind och MAQ:en 7 på morgonen fyra dagar i veckan...;)

2009-12-15 @ 07:04:40
Postat av: HÖ

Ja helt sjukt att man pallade det!!

2009-12-16 @ 01:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0