Body pump

Den här veckan har varit hård, har inte sovit särskilt mycket faktiskt. Så blir det när man skjuter upp saker.
Hade seminarium idag om Könsperspektivet inom idrott, mycket intressant ämne!
Sen håller vi på med intervju studien och just nu håller jag på med att gå igenom ett Body Pump pass som jag Sandra och Claes ska redovisa på fredag. Det är inte lätt kan jag tala om.. Pjuh. Lära sig takter och byta övning i exakt rätt takt och allt. Jag blir snurrig bara jag tänker på det. Aja vi har imorgon på oss att öva också!

Jag längtar till fredag eftermiddag! Då kan man säga att jag har jul lov, inga mer grejer att lämna in innan jul iaf:)
Kommer till Piteå antingen på tisdag eller onsdag! weej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0