sommarlovet lider mot sitt slut

alltså jag är för beroende av min datorn känner jag.. Suck, kan jag inte bara ta mig från den!
Det är bara så skönt att bara sitta på datorn och titta runt på något sätt jag vet inte.. ojoj

I alla fall så gick dagen på jobbet grymt snabbt idag, öppnade så då har man 1 timma innan kunderna får komma in, den timmen får alltid väldigt snabbt! Sen så kom det en ny till kassan som jag fick lära upp och då är man som alltid med någon vilket är roligt! Sen hade jag många raster och avslutade dagen i charken med att plocka upp varor, har vart där 2 gånger i sommar så hittar ingenting men de gick bra! :) Det är som bra då man får göra olika saker på jobbet än att bara sitta i kassan en hel dag, eller att jobba i mejeriet en hel dag, det ska som vara lite av varje! intressant va? haha

Nä men nu är det bara 2 dagar kvar av jobbet, det känns både skönt men även tråkigt, kommer sakna folket ica folket!
Har haft en grymt rolig sommar på jobbet och idag kom lönen som inte var helt fel, jobbade 170 timmar i juli! 160 är heltid! så helt okej, + att jag tycker jag har hunnit med mycke i sommar, mycke roliga grejer! Nä jag har haft en grymt bra sommar! Helt klart bästa sommaren för min del! :) Besök i Kramfors, Umeå brännbollsyran, Peace and love, stockholm/köping, underbara kvällar med tjejerna i piteå, piteå dansar o ler, sikfors, skellefteå med jobbet, besök hos Sara i luleå och bara allmänt.. Framförallt så har jag mått så bra, har tränat på mina egna villkor, tränat för att må bra, har inte varit sjuk tillexempel! och det är precis de jag ska göra nu i umeå, inte träna för mycket, träna tills kroppen säger till.. De 4 sista åren har man ju typ tränat sönder sig och blivit sjuk hela tiden.. Har för fasen haft alla sjukdomar snart känns de som, men jag ska verkligen försöka hålla mig undan svin influensan! handspriten hänger med överallt ;)

Imorrn har jag en hel del ärenden att uträtta, har en hel lista som jag skrivit upp med saker som måste göras! Men inleder nog dagen med step in.. sen ska jag försöka göra några punkter på denna lista och sen jobb. JUST de! jag ska klippa mig imorrn!! har lite panik, vet inte hur?! aja, de fixar sig!

snälla rix, förstår inte denna låt.... Use somebody - kings of leon

Kommentarer
Postat av: Slaktarben!

Du är den sjukaste jag känner! :D

2009-08-27 @ 12:04:34
URL: http://slaktarben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0