Skellefteå

I torsdags for jag och 5 till från jobbet till Skellefteå där vi hade hyrt en stuga.
torsdagen var det bara vi 5 som gick runt på campingen, grillade, drack lite cider och spelade kubb..
Fredag var vi och badade, gick på stan och på kvällen blev det fest, det kom ännu mer folk från ica och några fler! Sen blev det utgång på "Johanna i parken" som det hette, rekommenderar det starkt! grymt bra uteställe!
Sen på lördagen for jag Emelie och Elin hem eftersom vi skulle jobba, så vi 3 + en till som också var med i Skellefteå (hon for hem fredag natt) stängde, alla var lagomt slitna! haha

Har typ inga kort för att min kamera gick sönder! vi försökte fixa den och allt men de funka inte, sen när jag kom hem och skulle visa att den var trasig för pappa så funkar den?!?!

Bilder från torsdagen..

Andreas, Daniel, Emelie, Elin och Frida

haha ganska rolig bild!

Det var en grymt rolig helg i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: päron!

Du var packed du! :D

2009-08-16 @ 20:16:20
URL: http://slaktarben.blogg.se/
Postat av: hö

DU var ännu värre!! mohaha:D

2009-08-19 @ 01:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0