Shopping på hög nivå

Det har gått många slantar sen jag sist skrev här.... Tur att man får juli lönen på tisdag iaf!

Var ju och hälsade på Sara i Torsdags, det blev mycke shopping.. Kommer nu inte riktigt ihåg vad jag köpte men det blev
ungefär 3 kjolar, en skjorta, en oversize tröja, 2 t-shirts, en långärmad och en skarfs. :)
Vi var även och åt på Exotic, thai/kina buffé typ! grymt gott! På kvällen tog vi det lugnt, spelade joakim fon anka spelet ;)

Fredag jobbade jag kväll och tog det lugnt
Lördag jobbade jag fram till 7 sen for jag hem åt grekisk pyttipanna som är grymt gott :) Sen blev det utgång, jag och Sandra for på förfest till någon där lite ica folk var, sen blev det kalles och väl där träffade jag en kille som ska börja i samma klass som mig i Umeå! Hur komiskt är inte det!? Så vi blir iaf minst 3 från piteå där, Martin som jag spelat tennis med ska också börja i min klass! :)
Söndag fick man slita sig upp 08.30 för att fara till Haparanda och Ikea! Först hann vi på Stadium, Intersport, skopunkten mm, hittade en skit snygg everest jacka som jag är väldigt nöjd med, sen spenderade vi x antal timmar på ikea för shopping till lägenheten :) Ska bli kul att få in alla saker, får hoppas det blir fint nu!


Jag håller med dig Jocke

"16 Masters, 15 Grand Slams , 61 titlar. Visst, Usain Bolt är stor, men han bleknar i jämförelse med Federer"

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med uppdatering ;) Usain kan bli lika stor om han fortsätter. Men helt klart det är en bra bit kvar! vad gör roger federer på 100 m ?

2009-08-24 @ 16:59:04
Postat av: Hanna

Bra att du tycker de :) Ja absolut de kan han! va, vadå vad har gör på 100m? haha.. vem var det som skrev förresten?

2009-08-24 @ 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0