saknar

Jag saknar mina USA vänner! Dom är så gulliga, pratade just med Georgina hon berättade att dom köpt en byrå till lägenheten deras och hon sa så här:


"i bought this drawers set thing from walmart, and its made of wood and me sarah hayley and shaun put it together and on the inside we engraved a whole lot of secrets hahahaha and one part says in huge letters 'LONG LIVE HANNA' haha we miss u!! It's not the same without you here! cooooooooome back!!"

Det skulle vara kul att åka och hälsa på dom någon gång, men när? och dyrt!

Men jag ångrar fortfarande inte mitt val att stanna hemma! Jag saknar folket men inte stället och landet!


Igår var det ju också sista dagen på jobbet och det kändes faktiskt tråkigt att lämna alla :( Men jag pratade med chefen iaf och jag fick ta hem mina arbetskläder så jag är redo och komma hem och jobba när jag vill! =) Så det är ju bra!

Idag har jag vart på stan och inhandlad grejer som jag måste ha inför flytten! Träffade även Lina och Sofie i stan, och det blev en kaffe på Nodo, ja ni hörde rätt kaffe.. eller ja kaffe och kaffe, men en vanilla ice och den smakar mycke kaffe!! Det är ju en bra början iaf! :)
Men iaf så far jag ju imorrn med buss, bilen är nu fullpackad så mamma och pappa kommer med alla grejer på söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0