Lediga dagar regnar förbi

erkänn bra övertext?? det regnar ju bara just nu, då man är ledig några dagar för första gången!

Jag, Michelle & Sandra är hemma i Piteå, arbetslösa i veckan och våra kompisar ligger och glassar i Barcelona på stranden.. Men nog har vi roligt ändå tycker jag! Ikväll spelade vi ett nytt spel som var skit kul! haha, Joakim fon anka spel :) Jag tror att vi har gått över till det nu istället för monopol, SOFIE nu kan du vara med och spela! :)

Var även och spelade tennis en sväng idag... 15 min sen började det hagla?! hallå? vad händer...


Så var är det som återstår av "sommarlovet" nu då?
6 dagar jobb, hälsa på Sara i Luleå, tripp till ikea, träning, kanske en sista utgång i piteå? och så packa förståss

Den 30onde går flyttlasset och jag börjar 31..känns dock lite stressigt, men det är då mina föräldrar kan fara!

Fick idag mina papper från Umeå!! Mitt schema och allt, man blir som nervös :) Men det ska bli grymt kul alltså!
Läste också att vi ska ha 2 veckor nollning... hmm.. bäst att ladda upp batterierna nu kanske?!

Så dags att sova gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0