I umeå!

Nu sitter jag här i mitt lilla rum på Ålidhem, Stipendiegränd 12B! Och det känns lite overkligt. Har dock inte fått mina grejer ännu, sitter och väntar på mamma och pappa som kommer med en bil fullproppad med grejer!

Kom ju iaf hit igår, då kom Michelle, Sandra och Jeremias och hämtade mig så for vi till Leo's lekland med Jeremias som är 2 år! Grymt roligt, man blev som ett barn igen ;) hehe
Efter några timmar där for vi och handlade sen var vi på Tomtebo hos Marie och lagade tacos, såg film och somnade väldigt tidigt en lördag kväll! Har på känn att det var bra med en lugn helg nu när man ska ha nollning i 2 veckor.
Traskade nyss tillbaka från Marie hit där jag bor, var lite nervös eftersom man hittar ju inte här, men det var då jätte lätt att hitta + nära!

Ska bli kul att få inreda lägenheten idag, kanske kommer upp nått kort sen när allt är klart!
Sen på kvällen kanske jag får träffa Hanna L som också flyttat hit ;D

Är nervös för imorrn!

Tänk att jag har flyttat till Umeå hörrni!

Kommentarer
Postat av: Slaktarben!

helt sjukt !!

2009-09-01 @ 16:34:48
URL: http://slaktarben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0