Härliga sommar

Vad gör jag?! det är inte lätt när det är svårt..

Har varit ledig nu tre dagar i rad, har varit grymt skönt! Men det har gått snabbt.. Börjar imorrn 07.30
Men de ska nog gå bra!

Vad har hänt senast då? En hel del faktiskt..

Har hunnit vara i Sikfors med tjejerna, spelat monopol solat och ätit :) Mysigt

Sen har Sara har varit hemma i piteå nu några dagar och dom har flyttat till Vitsand, där vi har vart och hängt lite, grymt grymt fin alltså! Jätte fint hus vid vattnet :) Var där en kväll och grillade, sen var vi där i går och solade, körde även en sån här liten gummi båt, men det gick åt helvete då jag skulle ro.... haha :) Men de var kul!
Sen igår var jag och Sofie ut med lite ICA folk, var även in på 1906 för första gången!

Idag blev det träning, havsbadet och Nodo!
Vädret gör allt!! Man blir så glad av det här fina vädret alltså :)

Nä nu måste jag gå och sova så att jag orkar upp imorrn!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0