Det är svettigt

Idag jobbade man, det var nog den varmaste dagen på hela sommarn, helvete vad kvavt det har varit!
Men på Ica har det vart svalt, vilket många kunder tyckte om, men jag hade nog velat ligga på havs.. Men det gjorde vi ju igår så det får jag nöja mig med! Är glad att jag inte behövde jobba ute och slita med något, då hade man ju tuppat av typ!
Jag trodde vi inte kunde få så här varmt i Sverige, det var ju så här det var i USA då jag var där förra hösten, fast då höll det i sig Augusti, September och typ oktober? Tänk er då att slita på en tennisbana 5 timmar på en dag.. Det var svettigt vill jag lova!

For på step in efter jobbet idag, det var jag & två till, då tänkte jag...va fan gör jag här då det är såhär fint ute?! Så jag körde lite snabbt sen for jag ut en långsväng med roller blades, det är bland det härligaste jag vet.. Skulle kunna åka hur länge som hellst känns det som! Dock fick jag skavsår idag :/

För övrigt Mando Diao går varm i min ipod just nu!
Dance with somebody
high heels
Never seen the light of the day
mean street
TV and me

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det är varmt!:D Helst här i Glada Hudik!:D

2009-08-10 @ 18:54:46
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: Slaktarben!

Värme är min grej de...

2009-08-10 @ 22:50:41
URL: http://slaktarben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0