Laget med bäst GPA

Jag fick lära mig ytterligare en sak om droger igår! Igår var det 20e April, det var de datumet som droger blev olagligt i USA och då är det vanligt att folk röker på.. Träffade några kompisar igår vid middag och dom skulle tydligen på någon fest "to get high"

Såg också massa affischer igår på campus, "Marijuana should be legal"

Nog om det!!!

Igår var vi på någon middag för alla athleter och så gav dom awards och sånt
Vårat lag, Ball State Women's tennis fick faktiskt bäst GPA (som är betygs poäng) bland alla andra lag! :)

Efter det var det study table en timme och så gick vi förbi tennis killarnas hus en sväng..


Sen idag fick jag utskällning av Kathy för att jag är "stubborn" som hon säger och säger vad jag tycker och ingen annan vågar göra det! Idag tvingade hon nämligen oss att byta strängar precis innan tävling som börjar på torsdag! Då sa jag snällt att jag helst inte ville byta strängar precis innan tävling då jag inte ens har prövat dom.. Då började hon.. "Du ska göra som jag säger, du är här och följer mitt program..att du aldrig kan förstå det"

Den där kvinnan går mig på nerverna ibland!!!  ... Eller ganska ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0