It's over

Då var det över.. Igår spelade vi match mot Northern IlIinois, Jag spelade dubbel med Hayley som inte har spelat dubbel förut pga skada men hon prövade då spela igår och vi spelade hur bra som helst!!, vann 8-2 (Ja dubbel spelas bara till 8) Sen vann Georgina och Dena sin dubbel så då hade vi 1 poäng efter dubbel matcherna. Då var det 6 singel matcher kvar, jag blev klar först och vann 6-0 6-4 sen vann Dena.. Då leder vi alltså med 3-0 och behöver en enda liten vinst till.. Men så blev det inte.. Northern vann sedan 4 raka matcher i rad.. Det var grymt tungt.. Det var en sån konstig blandad känsla, jag var ändå glad för jag spelade bra och vann mina matcher.. Sen var jag ledsen för att vi förlorade och för att allt är över.. Inge mer matcher med laget osv..

Så nu är jag klar med min insats här, känns tråkigt men också skönt..
Jag har ju fortfarande 2 veckor kvar att ha en massa kul!
Vi har nämligen inga mer träningar alls, vi har redan börjat fundera vad man ska hitta på den tiden vi normalt har träning.... Idag satt vi och åt lunch hur länge som helst, utan stress!! sen tog vi en tur till Walmart :)

Vi var föresten tvungna att gå upp 05.30 imorse för att åka hem och hinna gå på lektion idag! det sög.. 

Snart ska i alla fall jag och Rachel på ett kickboxnings pass, sen på kvällen är det en så kallad Carneval.. Karuseller och grejer som dom ordnat här på Campus vilket är gratis om man är student!


Cardinals


I bilen på väg till Bowling Green


Sarah, Jag, Kylee och Dena


På hotel rummet


Var på middag igår kväll med alla MAC teams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0