Pretty woman walking down the street...

Ingen ändring i uppställningen som det ser ut nu..

Åker i alla fall imorrn efter skolan till Ohio för att möta Bowling Green på fredag
Sen åker vi till Michigan för att möta Western Michigan University på lördag

I veckan har det varit grymt lugnt i skolan, men allt kommer väl i slutet.. Så det är bara att ladda!
Hade i alla fall tid att se en film ikväll, Pretty Woman blev det, som jag aldrig har sett förut... trodde jag.. men det är som att jag känner igen vissa delar av filmen, så har säkert sett delar av filmen men inte hela :)

Nä nu måste jag sova, godnatt..

Saknar alla er där hemma <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna den filmen är från 90-talet, du kanske var för liten då? Kramar mamma o pappa

2009-04-17 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0