Marabou, Digge och Bilar

Nu sitter jag här på hotell rummet med mamma och pappa, med en påse bilar, marabou daim och digge kex ;D Kan inte bli så mycket bättre!

Hade match idag, och vi förlorade ytterligare en jämn match med 4-3 mot Akron.. Jag och Rachel förlorade dubbel med 8-6 och sen vann jag min singel match 6-4 6-4.. Mamma och pappa kom i slutet på min singel match pga förseningar osv.. Kändes så overkligt att se dom komma in!

Som vanligt är jag alltid super trött och känner mig som en gammal tant efter en match dag så det blir nog sängen snart! Vi har match imorrn också så gäller att ladda :) perfekt med svenskt godis!!

Kommentarer
Postat av: Alle :)

Lycka till i morgon! Vad skönt o ha mamma o pappa där! kram

2009-04-04 @ 16:02:28
Postat av: Linus Eriksson

Godis är gott. Dyrkar godis, nästan mer än jag dyrkar Roger.

2009-04-06 @ 09:37:29
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: Laila

Marabou, digge och bilar vi förstår känslan helt klart, som grädde på moset mamma och pappa förstås glad påsk / Sohlmans

2009-04-07 @ 09:22:59
Postat av: Hanna

Tack alle! :) Linus: ojdå så pass alltså! ;)

Sohlmans: precis! glad påsk på er också! :)

2009-04-07 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0