Louisville hos Sarah

Fick just ett sms från Sarah "wake up bitches" hon är för lat för att komma ner! haha

Efter matchen igår for jag och Georgina hem till Sarah i Louisville, hälsade på några av hennes kompisar sen somnade vi helt utslagna..

Som vanligt kan man nästan börja säga, förlorade jag dubbeln igår och vann singel.. Fick min revanch från igår iaf. Dock det enda jag kan göra just nu är stopp boll, lobb.. Annars har vårat lag lite problem med att vinna just nu, förlorade typ 4e machen irad igår med 4-3! Menmen..

Imorse då vi vaknade fick vi varsin stor påsk korg fullt med godis i!! Sen Idag ska vi och äta någon påsk buffé, kommer gå upp några kilo idag känner jag!

Efter det blir det shopping, vi måste hitta någon klänning eller nått fint som vi kan ha på en typ "athletic dinner" som skolan annordnar nästa vecka.. :)


GLAD PÅSK :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0