"good friday"

I Sverige heter det lång fredag men här i USA kallas det "Good Friday" hmm?

Jag är fortfarande arg från igår, jag förlorade min singel och jag skulle verkligen inte ha förlorat! Det står 4-6 7-5 och så avgörs tredje set med super tiebrake, allas matcher var klara så allt folk kollade på min match.. Det går upp till 10-9 till henne i tiebraket och jag slår en stopp boll och springer fram mot nät så jag är nära och ser vart bollen hamnar.. tjejen dömer ut min vinnande stopp boll som sitter på linjen, hela publiken såg att den var in men det var inget att göra åt saken, man dömer sin sida. Kan någon förklara för mig hur man kan vilja vinna på fusk? jag förstår det själv inte..

Jag tror nog att det enda stället där jag kan bli riktigt arg är på tennis banan, den frustration jag ibland känner och den ilska som finns inom mig på tennis plan har jag aldrig känt utanför! Så det gäller att passa sig för mig då ;) haha

Idag möter vi Eastern Michigan där jag ska ta revanch!

Känner mig dock lite orolig för min rygg idag, känns inte så där jätte bra :S Men spelade igår med nått bälte som gav värme vilket hjälpte mycket! Kändes på något sätt säkrare att springa ut i hörnen.

Vårat lag går i bitar, igår på dubbeln sprack nått i Georginas knä så nu kan hon inte spela något mer vilket gör att vi spelar med en reserv.. Nu när jag tänker på det, hur fasen ska vi spela dubbel idag? Ska våran coach tvinga Georgina att spela? shit.. Eller ska Hayley spela som egentligen inte klarar av att spela? hmm intressant..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0