Afroman - Because I got high

Alltså det känns som att det förekommer så mycket mer droger här än i Sverige! Det är nog mer gömt i Sverige än vad det är här, jag vet inte.. men nästan varje fest jag vart på här är det någon som röker weed.. Man kan lukten nu!

Igår Söndag kring 7 på kvällen såg vi polisen ta en drogad tjej som hittades på campus på väg in till Woodworth (dorm där Sarah bor) tydligen hade hon legat på marken och rullat runt sen gått upp och gått in i väggar osv..

Sen det som jag tyckte var konstigast, en söndag när jag och Rachel var ute och gick så träffade vi på en tjej och en kille som var ute och gick med en hund, och ja båda dom rökte marijuana.. 

mm.

Aldrig sett dess like förr! haha 

Men oroa er inte, droger är inget för mig! Sen så måste vi ju ta drog tester ganska ofta här, volleyboll spelarna här är kända för att bli tagna för att ha tagit droger, man får en varning sen förlorar man scholarship sen 3:e gången blir man kickad från skolan.

Dock fastnar jag för världens konstigaste musik ibland.. Med världens sämsta text..

Afroman - Because I got high
Afroman - Colt 45

Lyssna inte på vad dom sjunger bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0