18 days

Shit nu är det inte länge innan jag åker hem och lämnar Ball State, igår hade vi möte om flyttningen och min rumskompis Lauren har redan börjat packa sina grejer! Kan inte fatta att det har gått så fort.

Idag åker vi till Ohio, Bowling Green igen.. För min sista insats för Ball State. Det är våran MAC conference tournament som de kallas.. Slutet på våran säsong! Känns lite sorligt men även väldigt skönt.

Får däremot dåligt samvete.. Idag sa några tjejer i laget, "Hanna, Is there something we can do to make you stay?"
Kommer såklart sakna detta och speciellt alla kompisar, men så är det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har uppdaterat min blogg nu :) gå in o kolla på min kanske blivande studentklänning o säg vad du tycker :) kram

2009-04-24 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0