Föräldra helg

Imorse for mina yra höns hem igen, mina föräldrar alltså :) Yra höns var dom allt här i Munice och på campus men det var ju jag också när jag kom! Jag visade dom runt lite överallt och jag är faktiskt ganska imponerad över mig själv hur bra jag hittar här, brukar normalt inte ha bra lokal sinne så jag vet inte vad som har hänt?

Här nedanför kommer bilder från helgen!


Ball State VS Buffalo

Innan match


Ice pack! Så här ser man ut efter varje träning och match..


Pappa, mamma, Hayleys föräldrar, jag och Georgina


Hela laget + coach och assisterande tränare


Hade ju match både fredag och lördag sen på lördag kväll var det familje middag, alla tjejer i lagets föräldrar kom + syskon osv.. Kathy pratade om oss alla och så gav hon oss en "pik" present till alla.. Jag fick en stor texas hatt som ska skydda mig ifrån att få fågel bajs i håret :P Sarah fick stora glasögon för att hon ofta dömer in bollar som är ut, Georgina fick munskydd och handskar för att hennes rumsskamrat Hayley alltid är sjuk.. osv osv..


Jag med min nya hatt, Georgina, Hayley, Sarah och Dena


Mamma och Jag på campus området

Pappa & mamma framför Bell tower på campus
(till vänster är biblioteket och till höger the autrum food court)


Pappa & Jag på campus området

Det vad i alla fall jätte kul att ha dom här :) Synd att det inte var lite bättre väder bara..


Igår var jag hos doktorn för att kolla upp ryggen och han sa att jag skulle göra röntgen.. Så har tid idag..

Annars är det bara drygt en månad kvar nu till jag kommer hem, sommar lov här kommer jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0