Väntan

Det är torsdag och jag har fortfarande inte fått veta ett piss! Jag blir galen.. Men imorrn var det 90% chans att jag skulle få veta i alla fall.. Så vi får se, men jag förväntar mig ingenting.. Jessica har samma problem som mig nu också! :/
Dessutom har jag dragit på mig en förkylning, men det är ju inte speciellt ovanligt så.. suck..

Idag började den officiella träningen och jag blev tillsagd att inte ens gå och kolla på träningen, jag fick åka med Amanda och slå lite på några andra banor så ingen skulle se ungefär?? Fick tydligen inte säga till mitt lag att jag tränade heller???? Fattar ingenting med alla dessa sjuka regler. Det suger! Jaja förhoppningsvis är allt detta över snart :)

Förresten!! Det regnade idag!!!! i typ 5 min.. Värsta chocken ungefär. Första gången sen jag kom hit.. Tempen ligger på ungefär 33 grader på dagarna, just nu när klockan är 21.00 är det 28 grader.
Och det är helt sjukt varmt att träna i! Svetten flödar och racketet slingrar iväg från mina händer.. jag är ovan detta helt klart! Minns då vi tränade i Kramfors där i april nån gång tror jag det var?, då kunde man inte hålla i racketen för att man frös så mycket om händerna. Jani tiderna förändras!

Kanske inte världens positivaste inlägg men. Förhoppningsvis kommer ett mega glatt blogg inlägg imorrn!!

Kommentarer
Postat av: Alle :)

Hej Hanna!



Har Jessi även problem med matte C? jag o tess läser iaf matte C o engelska C så vi är förberedda! Komihåg att det bara är att kämpa på! " Det är motgångarna som gör dig strak" ;) men lycka till min vän vi tänker på dig i dina svåra stunder! ha det bar nu! puss o kram<3

2008-09-04 @ 12:42:51
Postat av: Fankan, vem annars! :D

Hej Hanna! :D

Shit, va kul att läsa vad du skriver om där på andra sidan atlanten, feett kul ju! Keep on (:

Hoppas verkligen att det löser dig det där med skolan tjejen, du är ju så otroligt värd det här! Det är ju otroligt att dom kan göra såhär i ett så sent skede liksom, för där står du i USA liksom och ska sköta allt det där typ ensam, ja huua. Fortsätt kämpa nu.

Håller på att ladda ner det första avsnittet av gossip jag med nu förresten. ;) Hihii.

Varma Pussar och Kramar :)

PS. Usch vad det svenska livet verkar tråkigt jämfört med allt du får göra bara under EN DAG! Hahaha! DS.

2008-09-05 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0