I'm back

Har inte så mycket tid över till att blogga, men tänkte skriva ihop ett snabbt litet inlägg!
I fredags var vi innan matchen hos "the puerto rican guys" (några tennis killar) sen tog vi bussen till matchen, sjuuuukt mycket folk det var! Vi kom lite sent och fick typ knappt plats, så vi satt på någon gläsplätt! Folket var som galna bara för att matchen visades på tv ungefär.. Bra stämning och Ball state tog hem ytterligare en seger! Sen traskade vi runt.. Blev en ganska tidig kväll, hade träning på lördag.. 09.30-13.00 ungefär. Sen blev det lunch, walmart, vila och sen på kvällen for vi till en golf fest, en tjej som fyllde 21=hon får gå ut på krogen. Åkte tillbaka till en annan fest sen så var kvällen över. Alltså det är husfester överallt här omkring! Aldrig vart med om dess like. haha!

Söndag sooooov jag! gud så skönt att få sova ut. Fast var tvungen göra tråkiga saker, som att tvätta + plugga! Typiska söndagar.. Sen var jag bjuden på middag igen hos Hayleys föräldrar! Tacos, grymt gott!. Hennes mamma bjuder också alltid på olika majs i olika former, skit god majs! Det finns stora majs fält här överallt och tydligen är det säsong för majsen nu, därför den är extra god ^^ Sen for jag på study table i 2h, tänkte göra bort de så fort som möjligt.. Alla athleter måste gå på study table ett visst antal timmar i veckan, vi tennis har endast 4h det är typ det minsta av alla lag! tack för det! Vissa andra som simmare har 8-9 timmar! Så dom måste i princip gå varje kväll på det där.. Men man får i alla fall sitt pluggande gjort där inne, dom är väldigt strikta på att man ska va tyst, och man får inte sitta brevid någon i sitt lag, sen om mobilen ringer åker man direkt ut. Men det här är inte något man måste ha alla år, eller ja det beror på hur bra man är på att plugga och hur bra man är i skolan ungefär. Men minst en semester (termin) måste man ha det.. Tror jag! är inte helt säker.. hehe :)
Man får verkligen sjukt mycke med läxor, vet inte riktigt hur jag ska klara av allt det här! Med alla träningar och så.. Men man kommer väl in i det förhoppningsvis.

Idag var jag på mitt första gym pass, 06.30 imorse startade vi.. Vi är 8 tjejer och har 3 fystränare! Så det var ett bra pass, man får mycket med hjälp så att man gör rätt.
Sen var jag i skolan från 09.00-13.00 skyndade mig att köpa lunch gå och hämta mina rack, byta om och sen var det träning från 14.00-17.00 Åt middag sen ruschade jag hem.. duschade och letade upp en tv i det här huset, hittade en och hann se sista setet mellan Federer och Murray! Rös i hela kroppen av att se Federer vinna! Och slippa se Nadal i finalen också, hur bra som helst!

Egentligen har jag verkligen inte tid att sitta här och blogga men.. Måste plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0