Helgen

Jag går fortfarande och väntar på svar från clearinghouse om mitt fall! haha.. Kommer förmodligen få veta på tisdag hur det kommer bli!

Helgen har varit hektisk..

Fredag: Skola, följde med Kylee för att tatuera sig, middag och sen gick vi till Rachel, gick till någon fest som en football player hade.. Det var kul!! Dans och beer pong

Lördag: Träning från 11-2 ungefär, ja jag fick träna pga att head coach inte var där. Lunch dusch sen gick vi till the village och shoppade lite, for till walmart och shoppade ytterligare lite.. Sen var vi ut och åt på scottys, vi är typ redan less på dormfood, eller ja.. jag är inte speciellt less faktiskt! Sen traskade vi runt, gick förbi någon fest sen tillbaka till campus och på någon late night som dom annordnar varje lördag. Men var inte där speciellt länge sen blev det sängen.

Söndag: Träning 11-2 igen.. Lunch, dusch, skype och msn, sen var jag tvungen plugga så jag och Sarah var i biblioteket 1½ timme! Sen var jag och Georgina bjuden på middag hos Hayleys och hennes föräldrar! Kalkon och nån pasta aktig sak + potatismos gott var det iaf! Trevligt och dom är så himla gulliga! Åkte tillbaka till campus spelade lite volleyboll med de andra tjejerna och nu sitter jag här och ska snart sova..

Har varit helt själv i vårt rum i helgen, alla mina rumskompisar drog hem så det har vart skönt måste jag säga! haha..

Imorgon är det en helgdag, labor day..vet inte vad det är! Dom andra vet typ inte heller vad det är riktigt så.. Men vi är i alla fall ledig från skolan! weeej! :)

Sen är det tisdag och då kommer jag vara nervös!

Lite bilder från helgen...

  

Bild 1: vi hade lite att göra :)
Bild 2: Jag, Kimber, Hayley, Kylee, Dena, Sarah och Georgina längst fram
Bild 3: Kimber, Sarah och jag
Bild 4: Andres, Rachel och Hayley

Kommentarer
Postat av: Päron!

Kl att höra att du har trevligt :D Den långa blondinen bredvid dig är snygg! :D

2008-09-02 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0