tillbaka

Kom tillbaka från Kalamazoo igår kväll och då var det bara att sätta sig och plugga tills jag somnade, vid 1 tiden sen var jag tvungen gå upp 6 för att återigen plugga, fick mig inte så mycket sömn men jag var tvungen för hade nämligen 4 prov idag.... Och jag fick ju inte så mycket gjort i helgen. Proven gick väl sådär. Vet inte riktigt..

Turneringen sög.. Jag spelade dåligt och var skadad först i armen sen kom skadan ner till handleden också och då var det omöjligt att spela så i söndags avbröt jag min match :/ Det är min vanliga skada i armen som jag haft förr sen de där i handleden var något nytt! Typiskt. Jag och Georgina kom iaf till semi igen så det var väl något som var bra :)
Sen var vi och hejjade på Ball State Volleyboll som mötte Western Michigan, grymt bra på volleyboll var dom då! Men det var en trevlig helg, åt världens största bulle också... till frukost :O Vi for en morgon och åt på ett annat ställe än hotellet och jag beställde något, visste inte till 100 % vad allt var som vanligt. Men gröt och frukt + en cinnamon som jag inte visste vad det var, trodde de var nått slags bröd, Men det visade sig vara den största bulle jag någonsin sett! haha omg. God var den i alla fall :)

Georgina som är från Australien visade mig också en massa bilder från där hon bor, omg = paradiset! Dessutom.. alla skolor i Australien har Skoluniformer, dessutom i hennes skola så fick hon inte använda smink, hon fick inte färga håret och inga stora örhängen.. Sen hade dom en skitstor hatt som dom var tvungen att ha med sig till lektionerna, om dom inte hade hatten med sig fick dom kvarsittning eller nått.. Några andra tjejer i laget som kommer härifrån hade också massa konstiga regler i sina skolor, alltså inge smink, en viss typ av kläder osv. Oj jag kan inte ens tänka mig hur det skulle vara att gå i en sån skola, känns så gammaldags? eller vad säger ni.. Men det är säkert bra!!

Världen är allt annorlunda!

Men nu måste jag gå på study table även fast jag helst av allt skulle vilja sova men nä.. Hade bra!


Kommentarer
Postat av: Päron

Haha ja fan vad jobbigt. Sminket påverkar ju mig :D

2008-10-14 @ 08:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0