Secondhand Serenade - fall for you

Bra låt!

Nyss hem kommen från study table, var där två intensiva timmar och fick mycket gjort faktiskt! Idag behöver jag inte gå och lägga mig så tidigt, har inge gym imorrn bitti så börjar kl 8. wohoo sovmorgon!
Var nyss catfight här på min våning utanför vårt rum ungefär, en tjej gick lös på den andra, skrek, kasta grejer och hela kittet på den andra.. Handlade något om någon kille, vad annars? haha...

Annars då? Det var en bra helg, känns som att man hann med mycket på något sätt? På fredag var vi på fest hos tenniskillarna, vad ska man säga om den kvällen då? drama drama drama.. hah

Under den kvällen också blev tre killar skjutna bara 1km från där vi var kanske, handlade om droger å grejer. Vet inte riktigt men, det var lite läskigt. Men annars är det väldigt lugnt häromkring, så ni behöver inte vara oroliga! :)
Lördag soooov jag ut, sen var det tänkt att vi skulle gå på fotbollsmatch men då vi gick ut så kände vi att det var allt för kallt så vi for på lite olika shoppingställen, sen åt vi på Qudoba, nå mexikans snabbmat grej, grymt gott! På kvällen var jag hos georgina med några andra tjejer + Shaun och kollade på typ meangirls och sånna filmer..Sen for vi runt, köpte glass, tog en sväng till tenniskillarna som hade festen, såg förjävligt ut där efter festen! ojoj.
Söndag, pluggdag... sen så pratade vi även med en tjej från Paraguay på skype som kanske ska börja i vårat lag i Januari! Hon verkade väldigt gullig :) 

Nästa vecka tror jag "off season" börjar, det betyder att vi har mycket mindre träning - vi får bara träna kanske 10 timmar i veckan eller hur det nu är, jag kan inte dessa regler så bra men vi får väl se. Det kan ju iaf vara bra för armen min. Idag var jag och pratade med "trainern" hon säger att det är överträning jag har, nå grejs i en muskel. Och hon tror att jag alltid kommer få det då jag spelar mycket matcher, tror jag med eftersom jag haft det nu i två år eller vad de nu är. Men jag håller på med mina övningar varje dag så får se om det hjälper något??. Så min coach frågade vad som kan hjälpa? Vila var svaret, det är det sista våran coach skulle ge oss. även fast alla har skador så spelar alla även hur ont dom har ungefär.

Nu har Sandra och Michelle åkt till Thailand, till värmen, till paradiset! Jag är avis. :) Hoppas ni har det bra <3 tvekar jag dock inte på ;) Sen den 19 december träffas vi på arlanda och tar samma flyg hem till Luleå! Jag längtar!

Har aldrig vart hemifrån så här länge och det börjar kännas! Men tiden går snabbt förhoppningsvis :)

Kommentarer
Postat av: Päron

Hahah skönt med lite action i tillvaron :D haha catfight är typ det bästa som finns :D

2008-11-03 @ 12:46:09
Postat av: Hanna

haha :P sett manga catfights? hehe

2008-11-07 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0