Ohio, Cincinnati

I veckan har det väl ungefär vart som vanligt, träning, skola, plugg.. Det har börjat laddas upp för halloween här också, vi var till en halloween store, med endast halloween grejer av alla möjliga slag! Det är verkligen stort här.
Sen idag var vi och skapade vår lilla familj telefon grej. Så nu har jag en ny telefon, betalade ungefär 700kr för den idag sen kommer jag få tillbaka mer än 300kr för den, så den kostade då 400kr och det är en fin mobil! Sen så kommer vi betala ungefär 200 i månaden för gratis sms, unlimited och gratist att ringa eller nått, men då har vi ett visst antal minuter på oss så om vi ringer upp de minuterna så får vi betala. Tyckte det var en väldigt bra deal det där =)


Mina syskon i familjen, är vi inte ganska lika?? haha!

Imorgon bär det av till Ohio, Cincinnati för tävling! Vår första road-trip, så det ser jag fram emot! :)
Dock har vi lite konstiga regler, vi får inte ha jeans eller mjukisbyxor på oss när vi reser :S För att om vi ska äta på någon resturang så kanske man inte kommer in? Dum regel men jaja. Vi får inte heller prata i telefon eller smsa. För att vi ska prata med varandra, och lära känna varandra på den här första resan, eller nått.. Vår coach är lite egen gällande vissa saker, men hon är jätte schysst!

Håll tummarna för mig i helgen! Kommer tillbaka Söndag men måste antagligen plugga sönder mig då så blir väl någon update nästa vecka måndag, tisdag förhoppningsvis ^^

Hoppas ni andra har en bra helg!
Och hoppas ni har det trevligt i Stockholm Mamma, Pappa, Laila och Staffan :)

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

lycka till i helgen Hanna! Ha det bra i Cinncinati. vi skall ha det bra i Stockholm!

2008-10-03 @ 22:21:20
Postat av: Anonym

lycka till i helgen Hanna! Ha det bra i Cinncinati. vi skall ha det bra i Stockholm! Kramar...

2008-10-03 @ 22:22:54
Postat av: Anonym

2008-10-09 @ 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0