Nu bär det av igen

Nu har jag en paus i pluggandet så täkte skriva lite vad som händer.. Var ju i Cincinnati i helgen på tävling, jag är inte nöjd med hur jag spelade är fortfarande för nervös usch, men jag Georgina gick i alla fall till semi i dubbel! Vi spelade bra dubbel tillsammans för att vara första gången så vi kommer nog spela tillsammans i framtiden. Min volley har faktiskt blivit mycket bättre nu, vi tränar så mycket volley hela tiden. Mer volley än grundslag typ så mina grundslag lite skakiga, eller iaf under match men under träning är dom bra. I singel förlorade jag mot en B*tch första omgången, herregud vad hon fuskade.. Det var en hat match och jag förlorade. Förlorade igen och vann sedan min tredje singel, min fjärde singel fick jag inte spela, har lite problem med armen så Kathy sa att vi skulle "spara den." Det var i alla fall en rolig helg, vi bodde på ett fint hotel och åt annat än "dorm food." Dessutom på vägen dit såg jag IKEA! wohoo! Vi hade tänkt åka dit och äta en kväll men matcherna blev försenade och vi var inte klara förens 8 på kvällen eller nått :/

Vi var tillbaka Söndag, jag pluggade.. Måndag hade vi "day off" ingen träning.. Tisdag träning, plugg och på kvällen var det en föreläsning om hur vi ska äta.. Och idag hade vi träning inomhus, regn.. Träffade den andra svenska tjejen som är här idag och det är så himla konstigt att prata svenska!! :S Jag börjar allt mer gå över till engelska..

En dag blev jag och Sarah intervjuade av tv också :S Gash.. Dom frågade en massa om det är mycket förändring för mig som kommer från ett annat land osv....

Skolan går bra men det är ju så himla mycket hela tiden! Just nu är jag lite frustrerad, får ont i magen då jag tänker på det! haha. Jag har nämligen 4 prov på Måndag och jag ska vara borta på tävling i helgen, det betyder att jag inte har tid att plugga, för vi är i tennis hallen från 8 på morgonen till 8 på kvällen ungefär, sen är man helt död och somnar. Jag vet inte hur jag ska klara detta men jag måste plugga nu sen får jag sitta uppe hela söndag natt eller nått.

Åker imorgon kl 11.00 till Kalamazoo, Michigan. Kommer tillbaka Söndag kväll! Och i helgen ska jag spela bra :)

Jag saknar er där hemma.. Men tiden går fort, snart är det jul och då kommer jag hem :)
Jag saknar också livet i Kramfors eller alla människor där... 
men jag trivs väldigt bra här också!

Kommentarer
Postat av: päron!

Det är bara köra på :D som sagt tiden går fort ;) lycka till !

2008-10-11 @ 14:54:54
Postat av: Amanda

Det är skönt och höra att du har det bra :) Lycka till med all tennis och sköt om dig! Saknar dig <3

2008-10-12 @ 22:54:47
Postat av: Hanna

Hej Hanna! Det är så roligt att läsa om hur du har det:) Jag måste berätta att jag drömde om dig en natt! Jag drömde att jag kom och överraskade dig i USA, sen var vi plötsligt hos dig i Piteå, tja lite konstig dröm, men bra!:) Jag saknar dig! Ta väl hand om dig:) PUSS<3

2008-10-13 @ 21:10:15
Postat av: Hanna

Päron: Sant! :) tack päron!

Amanda: Tack gumman, saknar dig <3

Hanna: haha gjorde du!!! Nååå :) vad lustigt :) Har du någon blogg?? hoppas du har det bra i norge! saknar dig Pusss<3

2008-10-14 @ 01:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0