Louisville

I helgen var jag ju då hos Sarah i Lousville, kan då säga att hon bodde i ett grymt fint område - det var en port för att komma in på detta område med en massa fina hus/slott. Hon hade verkligen ett fint hus iaf! Fredag var vi och shoppade hela dagen, Sarah klippte bort halva sitt hår ungefär, 15 cm eller hur mycke de nu var, grymt fint blev de iaf! Jag klippte också mig, mitt hår har ju vart en katastrof ungefär efter att jag har färgat det.. Men nu är mitt hår så mycket bättre! :) Halleluja.. Däremot är det fortfarande en katastrof på ett sätt, min utväxt börjar bli värre och värre.. Så jag frågade om jag kunde färga det, om jag färgade det blont skulle det falla av och om jag färgade det brunt skulle det kunna bli "tuggummi" i hela håret. Så inge färgning, dock kanske jag kan färga bara utväxten, så får se då det är kris.. Shoppade lite grann inte så mycket, hittade inte det jag ville hitta, + att jag kanske är lite kräsen av mig. Jag saknar H&M och Gina!!!!!
Fredag kväll var vi på "haunted woods" det är nå halloween grejs för att skrämma folk, det var kul men också läskigt. Sarah och Stephanie bangade ur! Lördag tog vi sovmorgon! Sen spelade jag och Sarah dubbel match mot Sarahs mamma + ett fd proffs.. haha.. Vi vann :) Sen drog vi vidare på något ställe där dom odlade pumpor för halloween, åt pumpa glass och någon jätte god äppel dricka - som var mega nyttig enligt dom, smakade dock jäkligt mycke socker :P haha. På kvällen var vi på "Chili party".. :)


En lustig sak som hände... Vi var på en hälso affär för att georgina skulle köpa något hennes lärare rekommenderat... Men i alla fall så fick vi ett provsmak på en nyttig choklad, var ingen god choklad kan jag säga, så vi läste på ingrediens lappen, denna choklad innehöll marijuana(!)
Idag kom vi till träningen och våran coach säger: Nu är det doping kontroll på G, och hon ropade sån tur inte upp någon av oss!! tänk om den där chokladen hade visat positivt.. haha! tydligen är det väldigt nogrannt också, vi har vart tvunga visa upp C-vitamin grejer som vi äter och sånt. Så pjuh.

hade tänkt ladda upp lite bilder men det gick tydligen inte.

I veckan kommer vi nog ha hård träning har jag på känn.... Så det är inte så mycket annat som händer här tror jag, förutom skola och träning. ;P

Kommentarer
Postat av: sofia näsmark

Men H&M finns ju här Hanna? :)

2008-10-24 @ 16:24:57
URL: http://sofianasmak.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Hej gumman! Jag skulle behöva din adress! :)

2008-10-25 @ 09:48:58
Postat av: Hanna

Sofia: Inte var jag håller hus :P I new york, men dit är det långt :/ vill dock åka till new york nån gång! Sandra: Jasså du ;P min address är Studebaker West painter hall 519, Ball State University, Muncie, INDIANA 47306

2008-10-26 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0