Valborg

Gårdagen spenderades först i Luleå på stan, det var jag Lina, Sandra, Michelle och Sofie :) Vi gick runt och jag hittade mig, ett linne, en t-shirt, en sjal, ett tub topp (linne,klänning jag vet inte vad det är riktigt) och en vit liten väska som jag ska ha på balen! Sen tog vi en paus och gick till Saras skola för att hälsa på henne/hämta henne :) Vi fick med oss henne och gick på stan lite till sen drog vi till willys och handlade inför kvällen, sen bar det av ut till buschen, Rosvik trundön där vi skulle spendera kvällen på Martins stuga och där var Martin, Ola, John och Daniel + vi tjejer! Det var en skön valborg, vi hade det jätte mysigt vid elden :) Precis som det ska va på valborg!

image140
Här är vi och äter på Ban Thai :)

image141
Mys i solen :)

Annars idag då jag steg upp tog jag en promenad, måste passa på då det är så fint väder! Sen fixade jag lite med allt pappers arbete för USA och så var det en tjej från Ball state laget som kontaktade mig på facebook idag! :) Sen tog jag mig en springtur för jag ville ut och göra något i det fina vädret igen :)
Men nu ska jag gå och vara lite social med släkten som är här för att min bror fyller år idag!
Sen ikväll blir det att göra något med tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0