Tennis Avslutning

Imorse hade vi grymt jobbiga intervaller måste jag bara påpeka! Sen direkt efter det ska man ut och spela tennis, då brukar det inte gå så bra måste jag säga, gummi i hela kroppen och sen är man inte så himla pigg! Tungt, men snart har jag genomlidigt denna plåga i tre lååånga år! Kan ni tänka er? Tre år! Tiden har gått fort!!

På eftermiddagen hade vi avslutning med tennisgymnasiet, vi hade först 5-kamp, vi 3:or mot 2:orna och 1:orna och självklart blev det en vinst för oss 3:or ^^ haha
Sen bjöd tränarna på tårta och så fick vi treor diplom och grejer :)
Men den här avslutningen betyder inte att det inte är någon träning mer, vi har träning ända tills vi slutar 5:e Juni :) Så det är bara att fortsätta kämpa några veckor till!

Nä nu ska jag laga mig middag sen blir det att plugga för mitt SISTA prov i gymnasietiden!! som är imorrn!

HAHA just de ja!!! Imorrn kommer jag tess och alle byta kläder med 3 tennis killar, så dessa killar kommer alltså ha på sig tennis kjol och något sött rosa linne på sig imorrn på träningen ^^ haha fyfan va kul de ska bli ;D Vi måste ju skämma ut oss nu sista tiden här i Kramfors har vi planerat! mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0